FusionExcel Quantum Flask



RAHSIA AIR TERBONGKAR!!!

BAGAIMANA AIR MINUMAN ANDA BOLEH MENGUBATI PENYAKIT

“Dan kami jadikan dari air, tiap-tiap benda yang hidup”
Surah Al- Anbiya’ ayat 30




Tubuh manusia terdiri daripada 70% air (dewasa) dan 80% (kanak-kanak) ia adalah faktor terpenting untuk membantu mengekalkan kesihatan kita dan melawan penyakit.


Air yang dicas dengan tenaga skalar dari Quantum Flask(QF) atau Quantum Pendant (QP) yang bertenaga, hidup, halus, beroksigen tinggi, dan mengandungi tenaga therapuetic dan mudah diserap terus ke sel. Kita disarankan supaya minum sekurang-kurangnya 2.5 liter air sehari.


Tenaga skalar ialah tenaga yang dihasilkan oleh bahan bermineral tinggi (lahar gunung berapi) yang merupakan bahan asas QF dan QP. Sumber tenaga semulajadi yang bermanfaat kepada kita.


Dr Amir Farid Isahak* [MBBS(Qld, Aust),MMED (S’pore), MRCOQ (UK)]
Senior Medical Consultant Gynecologist dgn 30 tahun pengalaman.
Penulis artikel kesihatan untuk akhbar ‘The Star’
Flask Quantum merupakan satu medium tenaga berasaskan galian,
berupaya menyerap haba dan berubah menjadi biotenaga semulajadi.
Ini membaiki fungsi metabolik, edaran darah dan kesihatan badan.



Dr Siva Poobalasingam* (MBBS) Executive Medical Director of Amrita Pharm Sdn Bhd,
Penulis buku ‘Optimum Energy for Peak Performance’.
Air berskalar mampu meningkatkan tenaga, menguraikan sel,
meningkatkan pengedaran darah, membunuh virus dan bakteria, meningkatkan sistem imun, dan membuang toksik tubuh.
Ia sangat semulajadi dan terbukti berkesan. Saya sarankan kepada semua pesakit saya

“Air yang terdedah kepada tenaga skalar akan berubah molekul dan menjadi ‘hidup’ serta-merta”
- Dr Victor Schauberger – saintis Austria

Quantum Sport Flask
HARGA PASARAN RM630


TETAPI HARGA DISINI HANYA RM250 SAHAJA.
INI ADALAH HARGA GILER DAN HARGA HILANG AKAL



Quantum Sport Flask FusionExcel merupakan satu termos titanium yang ditambah dengan tenaga skalar.
Kajian menunjukkan tenaga daripada termos QS dapat mengstrukturkan semula molekul air kepada kelompok molekul yang lebih kecil. Kelompok air yang lebih kecil meninggikan keupayaan biologi air dalam badan dan seterusnya menggalakkan pelbagai fungsi fisiologi dalam badan kita.
KEGUNAAN

Hanya mengisi air minuman biasa dalam termos QS. Selepas beberapa minit, air akan diperkuatkan dan sedia diminum. Air daripada termos QS juga boleh digunakan untuk merawat luka terbuka. Air tersebut akan mengurangkan kesakitan bahagian luka dan mempercepatkan proses pemulihan.


CIRI CIRI AIR YANG DIPERKUATKAN 

Air yang diperkuatkan membawa tenaga gegaran yang tidak ketara dan dapat memperbaiki lapangan biologi (biofield) badan. Ini adalah sangat penting untuk kesihatan dan kecegasan seseorang.

Air tersebut mempunyai kelompok air yang lebih kecil dan ini menyebabkan air memiliki keupayaan biologi yang lebih tinggi. Demikian itu, air dapat berfungsi secara efektif semasa proses penyerapan nutrien dan detoksifikasi.


KEBAIKAN DAN KESIHATAN

* Mengurangkan radang
* Menghalang pengelompakan sel
* Menambahkan peredaran
* Memperbaiki kekebalan terhadap penyakit dan sistem endokrin
* Memiliki keupaan memusnahkan virus dan bakteria
* Menambahkan nutrien sel dan detoksifikasi
* Menambahkan keterlarutan sel
* Menambahkan tenaga
* Mencegah kerosakan DNA
* Melambatkan proses penuaan
* Membantu untuk melawan sel kanser
* Memperkuatkan lapangan biologi (biofield) dan menghalang gelombang
elektro-magnetik memberi kesan kepada kesihatan seseorang
* Menambah fokus dan penumpuan
AMAT BERKESAN UNTUK:

Darah tinggi (hypertension), Sinus, Strok, Kencing manis (diabetes),
Cataract, Asma, Penyakit kulit, Lemah tenaga
Tekanan perasaan, Depression, Chronic fatigue syndrome,
Sakit tulang, Athritis, Sakit otot, Ketagihan rokok
Gugur rambut, Sakit sendi, Ketagihan alkohol,
Gout, Masalah kesuburan, Insomnia, Dll.

KENAPA RAWATAN MENGGUNAKAN AIR?

Manusia terdiri 70% daripada air.. malah kejadian manusia juga berpunca daripada air mani iaitu air juga.. berbanding makanan atau suplement yang hanya memberi makanan kepada tubuh.. air terus bertindak ke dalam sel dengan cepat.. ia adalah makanan sel.. maka, proses penyembuhan lebih cepat dan tepat..
Air juga hidup dan perakam yang baik.. tak percaya.. ingat tak.. kenapa pada malam jumaat selalu orang kita bawa botol air ke masjid untuk dibacakan yaasin.. kenapa kita digalakkan minum air zamzam untuk pelbagai sebab.. kenapa jumpa imam diberi air yang dibaca ayat Al-Quran atau air jampi.. dan mengapa amalan terdahulu seperti mandi bunga didapati mampu menambah tenaga dan seri.. RAHSIA ini telah diketahui sekian lama.. air yang hidup mampu MENGUBATI MANUSIA dan MEMBERI TENAGA

Kajian saintifik DR EMOTO, seorang saintis terkenal daripada JEPUN membuktikan kristal air berubah mengikut tempat dan keadaan sekeliling..

How to Take Water Crystal Pictures
How the photographs are taken


Photographing inside a refrigerated room set at -5C.



Playing music to the water.



Showing "Thank You" in Japanese to the water.

A crystal is a solid substance with orderly configured atoms and molecules. In particular, because snow is formed under a variety of conditions, there are no two crystals that have the same face (just like human faces). Dr. Emoto wondered if this is also the same with the crystal structures of the various types of water on the earth. Dr. Emoto then came up with a theory that when a water molecule crystallizes, pure water becomes a pure crystal. But contaminated water may not crystallize as beautifully as pure water.

Water changes rapidly and is unstable. In order to obtain an example of an average crystal, as many samples as possible had to be photographed under as many conditions as possible. It was impossible to obtain identical crystal pictures. In other words, it was impossible to perfectly reproduce the same crystal twice. However, what we did find is that crystals do show a certain distinctive tendency called a grid crystal or laminar crystal structure. Crystals can be identified by this structural tendency.

High-speed photography of crystals formed in frozen water reveals changes in the same body of water after specific, concentrated thoughts were directed toward it. Small amounts of water (an 8 oz. glass) as well as large areas of water (such as dams and lakes) were used in these experiments and in all cases the water samples reflected a molecular change.

Music and visual images were used to stimulate the water samples. The water was also exposed to words written on paper and photographs placed underneath or around the glass containers to see if these energies had any impact. They did.

Naturally, since water covers the largest portion of our planet, and comprises the largest percentage of our physical bodies, the impact of our thoughts and feelings will play a large part in the way our environments get created, both globally and personally


TESTIMONI


Anak saya mengalami rangsangan kulit yang teruk apabila mandi di pantai atau kolam. Mukanya akan naik kemerahan dan gatal-gatal. Selalunya kami akan mengelak daripada memberinya bermain air di luar.

Namun begitu, sejak membeli flask kesihatan QUantum ini, dalam masa beberapa minit sahaja kulitnya telah menjadi seperti biasa dan kegatalannya hilang apabila dicuci dengan air yang ditambah tenaga skalar. . DIa boleh kembali bermain dan berenang seperti biasa. Sungguh menakjubkan kerana ia bertindak dengan begitu pantas..

Terima kasih kepada Flask Quantum kerana menyelesaikan masalah kami tanpa perlu menggunakan krim yang banyak dengan bahan kimia. Ia bertindak secara sungguh semulajadi. Setiap keluarga mesti memiliki satu flask ini!!

-Salwa Alias



Kaki kanan Puan Norizan Yusof rosak akibat kencing manis (diabetes). Pembedahan untuk memotong kaki beliau dapat dielakkan hasil penggunaan berterusan air yang dicaj dan pemakaian loket Quantum.

Kurang sebulan selepas itu keadaan beliau bertambah baik. Luka di kaki beliau bercantum dengan isi dan kulit yang baru tanpa perlu pembedahan tampalan dengan kulit peha. Pemulihan beliau mengambil masa yang singkat. Doktor pakar (KBMC) mengakui keberkesanan tenaga skalar dan mengesyorkan penggunaannya secara berterusan.
(Petikan maklumat dan kajian doktor pakar KBMC, Kampung Baru, Kuala Lumpur)

-Puan Norizan Yusof (43 tahun), Pengidap kencing manis (Diabetes)



Saya mula mengenali Fusion Excel selepas di perkenalkan oleh rakan sebilik saya. Saya amat meminati sport flask quantum kerana reka bentuknya yang amat menarik dan di dorong oleh rasa ingin mencuba. Walaupun harganya agak mahal tetapi berbaloi untuk di jadikan hadiah kepada orang yang di kasihi. Saya juga telah menghadiahkan Flask kepunyaan saya kepada adik saya supaya dia dapat merasai kesan hebat flask ini.

Semenjak menggunakan flask quantum dan mengamalkan meminum air minuman yang diperkuatkan setiap hari, saya dapat rasa daya ketahanan badan saya lebih kuat berbanding sebelum penggunaan. Jika dulu saya selalu penat selepas habis kelas, kini saya sentiasa segar dan tidak tidur di dalam kelas. Saya amat yakin dengan produk quantum science kerana tahap jaminan yang di percayai kualitinya. Saya juga akui mendapat banyak kritikan yang pedas daripada kawan-kawan kerana mempercayai pada produk berkenaan tapi apa yang penting saya telah merasai hasilnya yang amat memberansangkan.

-Muhammad Khadirul Illyas Bin Jaafar



Pn Masidah, 66 tahun telah lumpuh selama 5 tahun akibat strok dan tidak dapat membuka genggaman tangan kanannya. Setelah minum air dari Flask Quantum,menyapu air keseluruh badan dan merendam kaki di dalam air yang dicaj dengan tenaga skalar, beliau mambuka genggaman tangan dan berjalan semula dalam masa 1 jam sahaja.

Kepada sesiapa yang mempunyai keluarga yang mengalami strok dan berminat untuk mencuba kaedah rawatan air ini, sila hubungi 0193333949.. hampir kesemua pesakit strok yang menggunakan kaedah ini mampu bangun dan menggerakkan anggota badan mereka termasuk nenek saya sendiri di Kuantan yang tidak boleh berjalan sejak 4 tahun lepas.. insyaAllah..

-Puan Masidah,66 Tahun


Harga Flush : RM250
Harga  Jam : RM500
Harga Gelang : RM250


No comments:

Post a Comment