Madu Herba Maher


Al-Qur`an Surat An-Nahl ayat 69 by binmuhsin_group.
Allah berfirman dalam al Quran:

“Dan Tuhanmu memberikan ilham kepada lebah: ‘Buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu, dan di tempat-tempat yang dibikin manusia. Kemudian makanlah dari tiap-tiap buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan (bagimu). Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat obat yang menyembuhkan bagi manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda (kebesaran Tuhan) bagi orang-orang yang memikirkan.”
(QS 
An-Nahl [16]: 68-69).
Sebagaimana firman Allah, madu adalah “obat yang menyembuhkan bagi manusia”. Fakta ilmiah ini telah dibuktikan oleh para saintis yang bertemu pada Persidangan Apikultur Sedunia (World Apiculture Conference) yang diadakan pada 20-26 September 1993 di China. Persidangan tersebut telah membincangkan kaedah pengubatan dengan menggunakan ramuan yang berasal dari madu.
Hasilnya beberapa kemajuan dalam perubatan berasaskan madu lebah telah ditemui ;
a) Para saintis Amerika mengatakan bahwa madu, royal jelly, serbuk sari dan propolis (getah lebah) dapat mengubati berbagai penyakit.
b) Seorang doktor dari Rumania mengatakan bahwa ia mencuba menggunakan madu untuk mengubati pesakit katarak, dan 2002 dari 2094 pesakitnya sembuh sama sekali.
Allah berfirman dalam al Quran: “Dan Tuhanmu memberikan ilham kepada lebah: ‘Buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu, dan di tempat-tempat yang dibikin manusia. Kemudian makanlah dari tiap-tiap buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan (bagimu). Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat obat yang menyembuhkan bagi manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda (kebesaran Tuhan) bagi orang-orang yang memikirkan.” (QS An-Nahl [16]: 68-69).
Sejak berjuta tahun dahulu, orang-orang Yunan, Rom, Mesir, China dan India purba menggunakan madu dalam ubat-ubatan mereka bagi mengubati luka dan menyembuhkan penyakit. Tambah mengagumkan, sebelum kemunculan kumpulan ini, al-Quran telah lebih dahulu menyebut kebaikan madu, warna madu dan khasiat madu iaitu di dalam surah an-Nahl.
Madu juga bertindak sebagai makanan tambahan kepada seorang yang baru sembuh daripada sebarang penyakit. Madu ialah pemanis yang penuh berkhasiat yang asli di mana 70 peratus kandungan gula asli di dalam madu lebah terhasil daripada fruktosa dan glukosa yang merupakan makanan pemberi tenaga yang baik tetapi berkalori rendah.
Madu Asli bukan setiap masa berada di pasaran kerana ia adalah madu semulajadi yang sangat terhad. Setiap pengeluaran madu boleh mencecah sehingga 1000 kilo atau 1000 botol sahaja mengikut keadaan. Sehubungan dengan itu, rebut peluang memperoleh madu ini kerana selain sukar mendapatinya ia juga mengandungi khasiat yang cukup banyak.
Kegunaan: -Bertindak mencegah, membaiki, merawat dan menyembuh penyakit ringan, sederhana, kronik dengan tepat dan berkesan. Madu Tanah Arab yang asli mempunyai kesan yang lebih hebat dalam penyembuhan jasmani dan mental.
Habbatus Sauda pula diakui sendiri oleh pakar pakar perubatan tantang kualiti penyembuhan ajaib. Kenyataan ini selaras dengan hadis bahawa Habbatus Sawda penyembuh kecuali mati. Khasiat utama Za’faran pula ialah merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia. Menguatkan ingatan. Amat baik jika dimakan bersama madu asli.

Keterangan Dan Spesifikasi Produk Madu Herba (MAHER)
BahanMadu Asli, Habbatus sawda’, Hulbah, Filfill Aswad, Za’faron, Kamkoma, Kasbarah & Kammum.
http://www.dudung.net/images/miracle_allahu.gif
  • Berkhasiat tinggi untuk meningkatkan ketegangan,keinginan,ketahanan dan memulihkan tenaga lelaki.
  • Bertindak mencegah,membaiki,merawat dan menyembuh penyakit dengan cepat dan berkesan
  • Menyembuh masalah kelamin, mati pucuk, masalah pada buah pinggang dan pundi kencing, kelesuan, gangguan saraf, menghancurkan dan mngeluarkan angin, mengeluarkan kahak, sesak nafas, lelah serta melawaskan dua saluran buang air dan memulihkan tenaga secara menyeluruh.
NOTA TAMBAHAN
Hadis riwayat Bukhari menyebut yang maksudnya seperti berikut: “Habbatus Sauda’ mempunyai penawar bagi semua penyakit kecuali maut.”
Melalui hasil analisa yang telah dijalankan oleh Dr. Zemmy HM Rai, beliau mendapati bahawa Habbatus Sauda’ ini mengandungi enzim-enzim penghadaman, fostat, kalsium sulfur, karbohidrat, anti bakteria, anti kanser, hormon-hormon penguat tenaga batin, unsur-unsur peningkatan seksual.
Cara guna MAHER (MADU HERBA):-
Minumlah madu sewaku perut kosong untuk keberkesanan.Makan sebelum sarapan pagi sewaktu perut kosong. MAHER dibancuh 1 sudu plastik dicampur dengan segelas air suam. Kacau dengan sudu plastik lawan arah jam. Jika berpenyakit digalakkan minum lebih dari 1 kali sehari.

Harga : RM 70.00


No comments:

Post a Comment