Pembelian & Penghantaran


Pembelian

1. Pilih produk yang anda ingin beli. Campurkan harga produk-produk tersebut berserta RM6-RM10 (ikut berat produk) untuk kos pos laju. Pembelian RM150 ke atas pos percuma.
2. Kemudian, sila buat pembayaran ke salah satu akaun bank dibawah.

a) Maybank - 554062103933 (Anizam Bt Mohamed Shamsudin)
b) CIMB - 04050000627103 (AnnurSyafia Trading)
c) Hong Leong - 17201003885 (Anizam Bt Mohamed Shamdusin)
3. Selepas pembayaran, sila sms Nama PRODUK , KUANTITI, NAMA BANK, JUMLAH BANK IN, TARIKH BANK IN, NAMA ANDA, ALAMAT ke 012-4031669
4. Kami akan pos pesanan anda dalam masa 24 jam(hari bekerja) menggunakan pos laju dan anda akan terima tracking kod dari kami. Biasanya selepas pukul 5 petang.
5. Jika anda tidak terima tracking kod dari kami selepas 24 jam, sila hubungi untuk bantuan. Kami amat berdedikasi dalam memastikan anda mendapat produk anda secepat mungkin.
6. Anda boleh memeriksa status pesanan anda dengan menggunakan tracking kod yang kami beri di www.poslaju.com.my atau hubungi 1-300-300-300 pada keesokkan harinya.

Penghantaran

Pesanan anda akan diproses dalam masa 24 jam selepas pembayaran anda disahkan. Anda akan menerima sms yang mengandungi tracking kod dari kami dalam masa 24 jam. Jika selepas 24 jam anda masih tidak menerima sms dari kami, sila hubungi kami .
Kami hanya menggunakan perkhidmatan pos laju (www.poslaju.com.my) untuk penghantaran pesanan anda. Bagi semenanjung Malaysia, setiap pesanan akan sampai ke tangan anda dalam 1-2 hari. Manakala bagi Sabah dan Sarawak antara 1-4 hari.
Selepas kami pos pesanan anda, kami akan sms anda untuk memaklumkan anda. Jika anda masih tidak menerima pesanan anda dalam masa 3 hari bekerja selepas menerima sms pengesahan penghantaran, sila hubungi support . Kami akan periksa jika terdapat masalah dengan penghantaran anda.
Kami galakkan anda memberi alamat pejabat anda jika tiada sesiapa dirumah pada hari bekerja. Ini untuk memastikan barang selamat sampai ke tangan anda. Jika tiada sesiapa dirumah, maka pos laju akan tingalkan kad kutipan dirumah anda. Anda perlu menuntut bungkusan anda dipusat serahan pos laju yg ditetapkan.

Harga Pos RM6-RM10 (bergantung kepada berat produk)

sekian harap maklum dan terima kasih.



1 comment: